Ebösszeírás
2021-07-19 15:12:09
Tisztelt Ebtartók, Ebtulajdonosok!
Az állatvédelmi törvény előírja, hogy a tartás helye szerint illetékes települési önkormányzat feladata az ebösszeírás elvégzése. Az ebösszeírás célja a jogszabályban előírt ebrendészeti feladatok ellátása, és a veszettség elleni járványvédelmi megelőzés. A törvény alapján az eb tulajdonosa/tartója az ebösszeíráskor köteles a törvényben meghatározott adatokat az önkormányzat rendelkezésére bocsátani.
Kérem a tisztelt ebtartókat, hogy az adatszolgáltatási kötelezettségüknek tegyenek eleget, és nyilatkozni szíveskedjenek az Úrkút közigazgatási területén tartott ebek adatairól.
Az adatszolgáltatás teljesíthető papír alapon és elektronikus formában is.
Az ebösszeíró adatlapot a Polgármesteri Hivatal részére az alábbi módokon lehet eljuttatni:
- postai úton az alábbi levélcímre: 8409 Úrkút, Rákóczi utca 45.
- Személyesen leadva a Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási idejében
- Elektronikus úton (aláírva, majd scannelt formában) a fuit.zsuzsanna@urkut.hu e-mail címre.
Felhívom az ebtulajdonosok/tartók figyelmét, hogy a korábbi összeírás során bejelentett ebeket ismét be kell jelenteni!
Az adatszolgáltatás a törvény értelmében kötelező. Aki adatszolgáltatási kötelezettségének nem tesz eleget, vagy nem a jogszabályban előírtaknak megfelelően teljesíti, állatvédelmi bírsággal büntethető.
Annak érdekében, hogy a nyilvántartás aktuális információkat tartalmazzon, az ebtulajdonos az ebösszeírást követően is köteles az adatokban bekövetkező változásokat, szaporulatot, elhullást írásban bejelenteni.
Az ebösszeírással kapcsolatban további információ kérhető a 06-88-230-003 telefonszámon, vagy személyesen ügyfélfogadási időben, a Polgármesteri Hivatalban.
Köszönjük, hogy az adatlap visszaküldésével segítik munkánkat!
CsatolmányokEbösszeíró adatlap |  | (16.4 KByte)
|
Vissza